Öğrencilerimizle Bilişim Teknolojileri Sınıfımızda Labirent oyunu yaparken kullanılacak görseller ve izlenecek adımlar
Scratch programı ile öğrencilerimiz kendi oyunlarını ve uygulamalarını yapıyor. Labirent oyunumuzu yaparken gerekecek dosyalar aşağıda bulunmaktadır. Uygulamayı evde de yapabilirsiniz. |
Scratch Programı Yüklü değilse indirme adresi : http://scratch.eba.gov.tr/ScratchKurulum.exe
ArkaPlan Görselimiz (Büyük Boy): dosyalar/2017_05/05065450_Yeni_Labirent_Jpg1.jpg
ArkaPlan Görselimiz (Orta Boy) : dosyalar/2017_05/05065531_Yeni_Labirent_Jpg2.jpg |
Uygulanacak Adımlar: 1. Arkaplan olarak labirent resmini sahneye ekleyip gerekiyorsa büyütmek yada küçültmek 2. Hareket edecek futbol topunu sahneye ekleme. Kedi karakterini silme işlemi 3. Topu iyice küçülterek kırmızı okun önüne getirmeliyiz 4. Yön tuşlarına basınca gidecek şekilde kodlama kısmı ( 90 derece dön - 10 adım git ) 5. Duvarlara çarparsa başladığı yere 1 saniyede gelsin 6. Yeşil oka gelirse Tebrikler yazsın 7. Kazanılan ve Kaybedilen oyun sayılarını yukarıda değişkenlerde tutsun 8. Kontrol kısmında döngüleri ve renklere çarpıp çarpmaması kontrolünü yapıyoruz
Bittiğinde eğlencli bir oyununuz olacaktır
|
Adres:
HALİDE EDİP ADIVAR MAH. BORU ÇİÇEĞİ SK. ATATÜRK ORTAOKULU BLOK NO: 1 İÇ KAPI NO: 1 ŞİŞLİ / İSTANBUL
Telefon
0 212 222 84 40